Kraj

Mussmann, Nowak i Zielińska awansują w OMG Opera

W ramach zespołu negocjacyjnego nowe stanowiska objęły trzy menedżerki od wielu lat związane z tą strukturą.

Magdalena Mussmann, Monika Nowak oraz Paulina Zielińska awansowały w dziale OMG Opera, jednostce zajmującej się negocjacjami z mediami w ramach struktur Omnicom Media Group. Przypomnijmy, że o planach awansów informowaliśmy w MMP24 z 28 listopada br. Obecnie Magdalena Mussmann i Monika Nowak zajmują stanowiska deputy buying directorów, natomiast Paulina Zielińska awansowała na stanowisko deputy trading directora. Do tej pory piastowały one stanowiska media buying managerów.

Monika Nowak pracę w Omnicom Media Group rozpoczęła w 2003 roku. Karierę w grupie OMG zaczynała w Optimum Media OMD od pracy na stanowisku media plannera w zespole obsługującym Erę, później pracowała m.in. dla Unilevera. Następnie została członkiem zespołu Opery, gdzie jest odpowiedzialna za negocjacje cen prasy i radia. Do najnowszych obowiązków Nowak należy odpowiedzialność za negocjacje internetu w obszarze SEM, SEO, afiliacji, społeczności i reklamy kontekstowej.

Magdalena Mussmann jest specjalistą w zakresie mediów OOH w Polsce. W Omnicom Media Group pracuje od 2006 r. i odpowiada za strategie zakupu i negocjacje w medium OOH oraz za warunki zakupowe w internecie dla wszystkich klientów domów mediowych OMD, PHD i Easymedia. Jest również odpowiedzialna za reklamy w kinie.

Paulina Zielińska pracę w OMG rozpoczęła w 2004 roku jako TV media planner/buyer. W późniejszym okresie zajmowała stanowisko TV supervisora, gdzie była odpowiedzialna za rozwój oprogramowania i wprowadzenie nowych narzędzi do planowania TV. Zajmowała się przygotowaniem prognoz TV i kontrolowała kampanie TV klientów OMG. W OMG Opera jest odpowiedzialna za strategie zakupu TV dla wszystkich klientów Omnicom Media Group. Do jej obowiązków należą negocjacje ze stacjami i nadzór nad kampaniami TV.