Zagranica

Muzyka i ruch w nowej kampanii Adidasa

Firma uruchomiła globalną komunikację dla linii Originals.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FoYBDs5BYxn8%22%7D
Adidas Originals uruchomił nową globalną, wieloplatformową kampanię zatytułowaną “United All Originals”. Działania mają na celu inspirowanie fanów dźwiękami muzyki i działaniami graficznymi w przestrzeni ulicy. Serwis  online uruchomiony w związku ze startem kampanii ma prezentować atrakcyjną zawartość wszystkim użytkownikom i zrzeszać “wielotworzywowych” artystów.

Adidas Originals stworzył również lookbooki, inspirowane działaniem twórczych duetów. Użytkownicy internetu również mogą przyłączyć się do tych projektów, zgłosić własne pomysły i sugestie. Można komunikować się z nimi na Twitterze, dzięki aplikacji Instagram i przez Tumblr. Adidas będzie wybierać najlepsze z nich i publikować na specjalnym cyfrowym wallu.

Kampania będzie prowadzona wielokanałowo, wesprą ją również działania PR, internetowe, w punktach sprzedaży, a także w telewizji.

(Popsop)