Kraj

N reklamuje Ligę Mistrzów

Nadawca promuje usługę, dzięki której można oglądać kilka meczów jednocześnie.

ITI Neovision rozpoczął  kampanię reklamową promująca piłkarską Ligę Mistrzów UEFA dostępną w pełnym wymiarze na platformie N. W ramach kampanii jest zaprezentowana również nowa usługa Multi Liga Mistrzów, dzięki której będzie możliwe jednoczesne śledzenie wszystkich meczów rozgrywanych w danej kolejce piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA.

Kampania została oparta w głównej mierze na telewizji i będzie prowadzona w największych stacjach, tj.: TVP1, TVN, TVP2 oraz TVN24 i TVN Turbo. W ramach kampanii zaplanowano dodatkowe działania wzmacniające obecność Ligi Mistrzów UEFA, m.in. w prasie sportowej. Na antenę RMF FM wróci cykliczna audycja “Mistrzowski Raport” z udziałem Piotra Salaka dziennikarza nSport.

Kreacja telewizyjna została przygotowana przez agencję Animade, autorem kreacji prasowych jest agencja Bimers, a za działania w internecie odpowiada agencja Next. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.