Kraj

Na MTV European Music Awards Viacom i TVN Media razem

Obie firmy szykują wspólny projekt reklamowy.

W Amsterdamie 10 listopada odbędzie się 20. edycja gali wręczenia nagród MTV European Music Awards. W tym roku po raz pierwszy towarzyszące wydarzeniu “EMA Pre Party” odbędzie się w Polsce – 30 października w warszawskim Soho Factory. Podczas imprezy wręczona zostanie nagroda dla polskiego zwycięzcy nominowanego do prestiżowej nagrody MTV EMA. Agencja TVN na podstawie umowy TVN Media z Viacom International Media Networks Poland odpowiedzialna będzie za organizację wydarzenia. Jednocześnie obie firmy przygotowują specjalną ofertę reklamową. W ocenie przedstawicieli TVN Media projekt związany z “EMA Pre Party” to możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do konsumentów Pokolenia Y – jednego z bardziej wymagających pod względem sposobu komunikacji. Oferta umożliwia markom szeroką obecność kontekstową wokół wydarzenia. Począwszy od zaistnienia na samej gali, poprzez szerokozasięgowy pakiet mediowy na antenach MTV Polska, TVN oraz TVN Style, poszerzony o online, a skończywszy na możliwości zaangażowania grupy docelowej w ramach konkursu uwzględniającego mechanizm konsumencki wspierający sprzedaż. Całości działań reklamowych towarzyszyć będzie wsparcie PR i social media.

Za przygotowanie projektu dla reklamodawców odpowiedzialny jest zespół Be Viacom (dział projektów specjalnych Viacom) i Anna Skupień ze strony TVN Media.