Kraj

Na rynek mają trafić "zdrowe gry"

Nad akcją pracują Red Dev Studio i MedFood Group - obie planują debiut na NewConnect.

Polski producent gier Red Dev Studio SA zawarł joint venture z polską spółką z rynku health & wellness MedFood Group SA. Wspólnie chcą stworzyć serię gier przygodowych promujących zdrowy styl życia. Obie spółki planują debiut na NewConnect, w tym Red Dev Studio już w najbliższych tygodniach. MedFood Group obecnie prowadzi zbiórkę crowdfundingową na Crowdway.pl, a na GPW chce wejść do końca 2019 r.
Porozumienie o współpracy między podmiotami obejmuje stworzenie serii gier na platformy stacjonarne i mobilne. W jej ramach powstanie jedno większe przedsięwzięcie oraz cykl mniejszych, których wspólnym mianownikiem będzie zdrowy styl życia.
Głównym produktem współpracy między Red Dev Studio i MedFood Group będzie gra przygodowo-detektywistyczna, zaprojektowana w sposób umożliwiający rozszerzanie zawartości i dodawanie nowych wątków do przedstawionego futurystycznego świata. Fabuła będzie krążyć wokół afery z udziałem chciwej, a jednocześnie potężnej korporacji produkującej żywność. Bohater, rozwiązując kolejne zagadki, będzie poszukiwał dowodów na wprowadzanie przez korporację na rynek produktów spożywczych, które mogą zaszkodzić milionom ludzi na całym świecie.
Gra będzie dystrybuowana przez krajowe i zagraniczne kanały MedFood Group, a także platformy online na całym świecie – zapewnia biuro prasowe. Zysk spółek ma pochodzić z jej sprzedaży, content marketingu oraz lokowania produktów MedFood i producentów zdrowej żywności na lokalnych rynkach. – Zakładamy sprzedaż około 20 tysięcy kopii “zdrowej gry” w ciągu roku od jej premiery – mówi Marcin Marcinkiewicz, prezes i akcjonariusz MedFood Group SA.
Uczestnicy joint venture zamierzają pracować również nad cyklem mniejszych gier, przeznaczonych na urządzenia mobilne i skierowane do ściśle określonych grup odbiorców. Spółki połączył pomysł na biznes, a także plany rozwoju na rynku kapitałowym.