Kraj

Na rynek trafia nowa marka premium do czyszczenia

Produkty marki komunikowane są jako środki do pielęgnacji wnętrz, a nie środki czystości.

Na rynek trafia nowa marka premium do czyszczenia
Jak poinformował portal Handelextra.pl, na rynku środków czystości debiutuje marka Mill Clean. Jest pozycjonowana w segmencie premium. Jej producentem jest grupa Madonis, która skupia się na handlu w kanałach tradycyjnych. Najważniejszym składnikiem w produktach są środki pielęgnujące powierzchnie wymagające szczególnej ochrony.
W ofercie znajdują się: balsam do mycia podłóg i powierzchni drewnianych: olejowanych i woskowanych, balsam do mycia paneli i drewna lakierowanego, balsam do mycia i linoleum oraz balsam do mycia gresu, terakoty i kamienia. Produkty zamknięte są w opakowaniach przypominających kształtem flakony perfum, a ich nazwy przywodzą na myśl egzotyczne destynacje i czas wypoczynku: Wspomnienie Cejlonu, Skarby lasu, Marsylskie płatki mydlane, Majowy poranek.
Cena detaliczna za 888-ml opakowanie wynosi od 14,90 do 29,90 zł. Jak zapewnia Elżbieta Andrzejak, dyrektor marketingu i członek zarządu Madonis, to kosmetyki do powierzchni, a nie środki czystości.
Madonis powstał w listopadzie 2015 r. i należy do grupy Agricol. Będzie specjalizować się w produkcji środków czystości, kosmetyków i dermokosmetyków. Jak poinformował portal Handelextra.pl, Mill Clean jest pierwszą marką, którą wprowadza na rynek, jej produkcja zaczęła się w styczniu br. Wcześniej, w listopadzie ub.r., Madonis wprowadził balsamy w małych, jednorazowych opakowaniach.
Planowo nowe zakłady mają rocznie produkować ok. 45 mln litrów środków czystości, kosmetyków i dermokosmetyków.
Producent przygotował standy ekspozycyjne, które mają podkreślić walory opakowań, a także materiały POS. – Marka buduje zasięg w social mediach, w Instagramie i Facebooku. Zapowiada, że pod koniec marca ruszy kampania reklamowa w TV, Mill Clean pojawi się też na billboardach sponsorskich.