Kraj

Na rynku zadebiutuje nowy miesięcznik dla kobiet pt. "C'est La Vie"

Ma być pozycjonowany jako magazyn luksusowy w cenie 9,90 zł.

Na rynku zadebiutuje nowy miesięcznik dla kobiet pt. "C'est La Vie"
Na rynku 28 marca br. zadebiutuje nowy miesięcznik dla kobiet “C’est La Vie”. Wydaje go Consiliari Partners Sp. z o.o. Tytuł będzie miał objętość ponad 200 stron i cenę 9,90 zł. Pierwszy numer ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. Dystrybuowany będzie we wszystkich sieciach sprzedaży prasy: Empik, Kolporter, Ruch, GLM, punkty HDS: InMedia oraz Relay.

– Na naszych łamach spotkają państwo ludzi, którzy z pasją zmieniają świat na lepszy, którzy cieszą się życiem i tą radością potrafią dzielić się z innymi. Nasze bohaterki i nasi bohaterowie to największe osobowości kultury, gwiazdy sztuki, muzyki, literatury, filmu czy teatru, czasem też polityk – zapowiada Juliusz Donajski, redaktor naczelny “C’est La Vie”.

Według zapowiedzi wydawcy ma to być magazyn luksusowy, skierowany głównie do kobiet, ponad 30-letnich, zamożnych mieszkanek dużych miast.

Redaktor naczelny nie zdradza, kogo zaprosił do współpracy przy pierwszym numerze.