Na rynku 28 marca br. zadebiutuje nowy miesięcznik dla kobiet “C’est La Vie”. Wydaje go Consiliari Partners Sp. z o.o. Tytuł będzie miał objętość ponad 200 stron i cenę 9,90 zł. Pierwszy numer ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. Dystrybuowany będzie we wszystkich sieciach sprzedaży prasy: Empik, Kolporter, Ruch, GLM, punkty HDS: InMedia oraz Relay.
– Na naszych łamach spotkają państwo ludzi, którzy z pasją zmieniają świat na lepszy, którzy cieszą się życiem i tą radością potrafią dzielić się z innymi. Nasze bohaterki i nasi bohaterowie to największe osobowości kultury, gwiazdy sztuki, muzyki, literatury, filmu czy teatru, czasem też polityk – zapowiada Juliusz Donajski, redaktor naczelny “C’est La Vie”.
Według zapowiedzi wydawcy ma to być magazyn luksusowy, skierowany głównie do kobiet, ponad 30-letnich, zamożnych mieszkanek dużych miast.
Redaktor naczelny nie zdradza, kogo zaprosił do współpracy przy pierwszym numerze.