Kraj

"Na Wspólnej" z Piccolo

Działania promocyjne marki potrwają do Dnia Dziecka.

"Na Wspólnej" z Piccolo
Trwa kampania telewizyjna Piccolo. W ramach zaplanowanych działań przez cały maj aż do Dnia Dziecka marka będzie towarzyszyć serialowi “Na Wspólnej” emitowanemu przez stację TVN.

Celem kampanii telewizyjnej Piccolo jest wzmocnienie świadomości marki. Przed każdym odcinkiem premierowym “Na Wspólnej” i po nim oraz przy powtórkach serialu w sobotę pojawiają się 8-sekundowe spoty Piccolo (dwie wersje – jedna przed emisją, druga po emisji). Kampania adresowana jest do matek dzieci w wieku 4-14 lat.

Spoty kreacją graficzną nawiązują do poprzedniej odsłony działań z grudnia zeszłego roku. Kampanii telewizyjnej towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dodatkowych ekspozycji i animacji oraz materiałów POS dostosowanych do specyfiki poszczególnych kanałów.

Wzmożone działania marketingowe obejmą wszystkie kanały sprzedaży: handel nowoczesny, tradycyjny oraz sklepy Smyk, w których marka obecna jest od 3 lat. Piccolo pojawi się także po raz drugi w sieci drogerii Rossmann. Dodatkowo na stronie www.piccolo.pl zostanie przeprowadzony ogólnopolski konkurs dla dzieci w wieku 6-13 lat, w którym wybiorą one nowy smak Piccolo.

Kreację kampanii przygotowało studio grafiki i animacji Rosenbot, zaś za komunikację public relations odpowiada agencja Kuźnia PR.