Zagranica

Na Wyspach wystartowała kampania antytytoniowa

Kolejna odsłona działań autorstwa 72andSunny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FypYGp8iqZj4%22%7D
Na początku września wystartowała pierwsza odsłona kampanii brytyjskiej adresowana do młodych sięgających po paierosy (MMP24 z 1 września). Jej autorem jest agencja 72andSunny. Kampania zwraca uwagę podobnie jak poprzednia odsłona na wymówki i stereotypy np. “party smokera” albo palącego tylko do towarzystwa. Próbuje dotrzeć do młodych z komunikatem uświadamiającym, ile pieniędzy można zaoszczędzić, rezygnując z papierosów.

Agencja wystartowała z serią 15-sekundowych spotów. Ich bohaterowie tłumaczą się przed kamerą ze swojego nałogu. Spoty utrzymane są w humorystycznej konwencji. Dodatkowo kampania będzie wspierana w stacjach radiowych – kolejna odsłona kampanii debiutuje podczas premierowej emisji serialu “The Walking Dead 4”. 

(Agency Spy)