Zagranica

Nagi Marc Jacobs w reklamie Diet Coke

Projektant został dyrektorem kreatywnym marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9uG9WvzuUrs%22%7D
Marc Jacobs jako dyrektor kreatywny Diet Coke dołączył do grona projektantów współpracujących z marką, takich jak Jean Paul Gaultier i Karl Lagerfeld.

Jacobs zaprojektuje limitowaną edycję butelek i puszek na 30-lecie dietetycznej Coli.

Jednym z dodatkowych działań promocyjnych, wspierających rocznicę napoju, jest film wideo bazujący na pomyśle kreatywnym rozbierającego się przystojniaka. Tym razem w przenośnym urządzeniu do fotografowania znajduje się projektant mody, którego stopniowe pozbywanie się odzieży obserwują trzy pracownice biurowe.

(Marketing Week)