Kraj

Nagrody za 2 mln zł w promocji Tyskiego [WIDEO]

Do końca lipca potrwa promocja konsumencka piwa Tyskie, w której do wygrania są nagrody za 2 mln zł.

Kompania Piwowarska przygotowała dla swojej sztandarowej marki promocję w formie loterii konsumenckiej pod hasłem “Sięgnij po piwne wrażenia!”, w której do wygrania jest 165 tys. nagród i upominków, takich jak: otwieracze (100 tys. szt.), komplety szklanek i otwieraczy, torby izotermiczne (coolery), nalewaki do piwa, portfele i 320 lodówek na piwo w postaci minibarów. Łączna pula nagród wynosi 2 mln zł brutto.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fclip_id%3D24558905%26server%3Dvimeo.com%26show_title%3D0%26show_byline%3D0%26show_portrait%3D0%26color%3D00adef%26fullscreen%3D1%26autoplay%3D0%26loop%3D0%22%7D
Akcja potrwa do końca lipca i będzie miała wsparcie w prasie, telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży (materiały POS, np. ekspozytory na tacki z puszkami w postaci minibaru i naklejki na lodówkę, którą można “otworzyć” jak… lodówkę).

Promocję realizuje agencja Tequila\Polska, spot reklamowy przygotowała agencja DDB, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.