Kompania Piwowarska przygotowała dla swojej sztandarowej marki promocję w formie loterii konsumenckiej pod hasłem “Sięgnij po piwne wrażenia!”, w której do wygrania jest 165 tys. nagród i upominków, takich jak: otwieracze (100 tys. szt.), komplety szklanek i otwieraczy, torby izotermiczne (coolery), nalewaki do piwa, portfele i 320 lodówek na piwo w postaci minibarów. Łączna pula nagród wynosi 2 mln zł brutto.
Akcja potrwa do końca lipca i będzie miała wsparcie w prasie, telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży (materiały POS, np. ekspozytory na tacki z puszkami w postaci minibaru i naklejki na lodówkę, którą można “otworzyć” jak… lodówkę).
Promocję realizuje agencja Tequila\Polska, spot reklamowy przygotowała agencja DDB, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.