Kraj

Nagrody za ponad 160 tys. zł w konkursie Lecha Premium

Producent piwa Lech z konkursem dla kibiców piłkarskich i fanów muzyki.

Kompania Piwowarska SA, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Lech Premium, promuje ją konkursem pod hasłem: “Grasz czy grasz?”. To zabawa słowna, konkurs jest bowiem skierowany do kibiców piłkarskich (z okazji Euro 2016) oraz do miłośników muzyki (z okazji zbliżającego się festiwalu Woodstock).

Nabywcy czteropaka puszek Lech Premium ze specjalnej edycji mogą wziąć udział w konkursie z nagrodami. Trwa on od 6 czerwca do 3 lipca (cztery tygodniowe tury). W każdej turze do wygrania jest 100 nagród. Są one podzielone na nagrody piłkarskie oraz nagrody muzyczne. Łączna pula nagród (wraz z dodatkami na opłacenie podatków od wygranych) wynosi 162,9 tys. zł. Aby wziąć udział w konkursie, konsumenci muszą skomentować fragment obejrzanego koncertu, tak jak robią to komentatorzy sportowi podczas meczów.

– Kibice piłki nożnej oraz fani muzyki już niebawem będą żyli wyłącznie meczami oraz licznymi festiwalami, w tym legendarnym już Woodstockiem, którego Lech po raz trzeci jest sponsorem głównym. Dla jednych i drugich Lech przygotował konkurs, który pozwoli im połączyć te dwie pasje – mówi Dagmara Roger z Kompanii Piwowarskiej.

Organizację konkursu marketer zlecił agencji M2.0 Sp. z o.o. z Warszawy. Konkurs wspierany jest ogólnokrajową kampanią (m.in. internet, outdoor). Reklamy dla marki Lech przygotowuje agencja GPD, natomiast domem mediowym KP jest ZenithOptimedia Group (ZOG).