Kraj

Marketing

Nagrody za ponad 3 mln zł w loterii Żywca

Aktywacja marki potrwa do drugiej połowy sierpnia.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, rozpoczyna loterię konsumencką wspierającą sprzedaż jego sztandarowej marki piwa Żywiec. Do wygrania jest: 116 nagród po 10 tys. zł, 580 podwójnych biletów na koncerty Męskiego Grania, 348 kart podarunkowych na zakupy w serwisie Allegro za 500 zł, 1160 kart Allegro po 200 zł i 2320 kart po 100 zł plus ok. 12 tys. mniejszych (po 20 i 5 zł). Łącznie wartość puli 1,7 tys. nagród wynosi 3,18 mln zł. Sprzedaż promocyjna piwa Żywiec trwa od 26 kwietnia do 19 sierpnia br. Podobnie jak w ubiegłym roku, partnerem aktywacji jest Allegro Lokalnie. Organizację loterii producent zlecił agencji G3 Group z Warszawy.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne piwo marki Żywiec (butelka lub puszka) w opakowaniu promocyjnym lub ze specjalnymi kapslami i zawleczkami promocyjnymi i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.zywiec.com.pl lub w komunikatorze Messenger na Facebooku Żywca.

– W tym roku, po pandemicznej przerwie, w końcu wracamy z najpopularniejszą trasą koncertową w Polsce, czyli Męskim Graniem – mówi Ewa Stefanowicz, BTL activation manager. – Dzięki temu w naszej loterii mogły pojawić się bilety na finałowy koncert w Żywcu, które cieszą się wielką popularnością wśród konsumentów. Mamy nadzieję, że będzie to kolejna zachęta do wzięcia udziału w aktywacji marki Żywiec – dodaje Stefanowicz.

Loteria otrzyma duże wsparcie w punktach sprzedaży. Za kreację oraz komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiada agencja Artegance. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.