Kraj

Nairobia autorem pierwszych polskich spotów Nikona

Agencja przygotowała zintegrowaną kampanię "Jestem wykrywaczem prezentów".

Firma Nikon Polska po raz pierwszy w swojej historii stworzyła spoty telewizyjne tylko i wyłącznie na polski rynek. Są one elementem kampanii zintegrowanej “Jestem wykrywaczem prezentów”. Na klientów, którzy kupią jeden z promocyjnych aparatów Coollpix oraz wyślą zdjęcie wymarzonego prezentu, czeka dziesięć nagród pieniężnych o wartości 10 tys. zł oraz nagroda główna w wysokości 100 tys. zł. Loteria trawa do 10 stycznia 2012 r. Autorem strategii i kreacji kampanii jest agencja Nairobia.

Na komunikację promocji składają się  spoty TV 30 s i 15 s, które będą emitowane od 28 listopada br. do grudnia br. w telewizji, a także w POS TV w sklepach oraz w internecie. Kampanię wspierają dodatkowo spoty radiowe,  komunikacja POS oraz działania online i niestandardowe przygotowane m.in. we współpracy z Viva TV. Spoty przed premierą można obejrzeć wyłącznie na stronie WWW agencji.

– Koncept promocyjny jest bardzo nośny sprzedażowo, a jednocześnie doskonale wpisuje się w globalną strategię komunikacji “I am Nikon” – mówi Agnieszka Bischoff, senior product specialist z Nikon Polska.

Firma zdecydowała się na kampanię telewizyjną związaną z promocją, gdyż w poprzednich latach podobne projekty promocyjne były bardzo udane.