Kraj

Nairobia poprowadzi roczną kampanię wszystkich marek Kinder

W ramach całorocznych aktywności zaplanowane są produkcje spotów, reklam prasowych, materiałów BTL oraz kampanie digitalowe. Akcji będą towarzyszyły liczne aktywacje.

Agencja Nairobia odpowiedzialna jest za przygotowanie i przeprowadzenie aktywacji urodzinowej marek Kinder (Ferrero) i zakłada wieloetapową loterię oraz konkurs. Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić promocyjny produkt Kinder i złożyć marce życzenia.

Nairobia została wyłoniona w wyniku przetargu na koncepcję i egzekucję rocznych obchodów 50. urodzin marki parasolowej Kinder (w tym m.in. Kinder Niespodzianka, Kinder Bueno, Kinder Chocolate). W ramach całorocznych aktywności zaplanowane są produkcje spotów, reklam prasowych, materiałów BTL oraz kampanie digitalowe. Akcji “50. Urodziny Kinder. Wygraj, spełnij marzenie” będą towarzyszyły aktywacje, które będą komunikowane na przestrzeni całego roku. Obchody trwają jednocześnie w kilkudziesięciu krajach na całym świecie.

Media dla Ferrero planuje i kupuje dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska).