Kraj

Nairobia z kampanią dla Kinder Chocolate [wideo]

Działania promocyjne obejmą m.in.: telewizję, digital, media społecznościowe oraz serwisy VoD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-Sy266nEWjg%22%7D
Kinder Chocolate (Ferrero) wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań, która prezentuje różne odsłony dziecięcych radości. Wokół akcji powstała również platforma promowana pod hasłem “Radość niejedno ma imię”. Limitowana edycja Kinder Chocolate powstała ze zdjęć 12 zwycięzców konkursu “Każde dziecko na
opakowaniu Kinder Chocolate” realizowanego we wrześniu i w  październiku 2020 r.

Działania promocyjne obejmą m.in.: telewizję, digital, media społecznościowe oraz serwisy VoD. Nowej kampanii towarzyszą również działania edukacyjno-rozrywkowe realizowane we współpracy z RASP, który odpowiada za stworzenie koncepcji, kontentu i strony akcji na portalu Onet.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Nairobia, która po raz kolejny współtworzy tę akcję. Do zadań agencji należało zarówno zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu, jak i zrealizowanie kampanii od strony koncepcji, kreacji, organizacji oraz produkcji. Zakupem mediów oraz nawiązaniem współpracy z partnerem medialnym zajęła się agencja Vizeum.