Kraj

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w listopadzie [wideo]

Wideo dla marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Week w tej sieci sklepów, znalazło się na czele zestawienia YouTube Ads Leaderboard za listopad 2020 r.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6eomBViTvbs%22%7D
Drugie miejsce należało w listopadzie do Króla Mycia Rączek, czyli Piotra Cyrwusa w reklamie Ketchupów Kotlin, a na trzecim znalazła się reklama sieci sklepów komputerowych X-kom z okazji jej 18. urodzin.

Za kreację najwyżej notowanego spotu w zestawieniu – reklamy Expert Media z udziałem Cleo – oraz za zakup mediów w kampanii odpowiada Ambasada BC. Kreacją spotu dla marki Kotlin zajęła się Feeders Agency, a planowaniem i zakupem mediów Starcom. Agencja PZL przygotowała trzeci spot w zestawieniu (“18. urodziny – Skamielina”) dla sieci X-kom, a także wideo dla tego samego reklamodawcy notowane na piątym miejscu (“18. urodziny – Zasłona”). Zakupem mediów w obu wypadkach zajął się X-kom. Czwarte miejsce w listopadowym zestawieniu należy do wideo AliExpress Polska (“Kupuj bez końca na AliExpress”).

Wszystkie najwyżej notowane spoty można obejrzeć tutaj.

Ranking YouTube Ads Leaderboard powstaje na podstawie algorytmu uwzględniającego nie tylko samą liczbę wyświetleń, ale także parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu) oraz to, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie obejmuje wyłącznie klipy będące elementem kampanii reklamowych na YouTube.