Kraj

Najnowszy projekt Mosqi.to dla firmy IKEA

IKEA ponownie przeprowadza się do przestrzeni miejskiej. Tym razem do Bydgoszczy, Torunia i Inowrocławia.

Najnowszy projekt Mosqi.to dla firmy IKEA
Za pomysł i realizację akcji odpowiada łódzka agencja Mosqi.to. Kampania ruszyła na początku sierpnia i potrwa do końca października. Jest to kolejna odsłona akcji, która odbyła się w Łodzi pod hasłem: “Przysiądź się!”. Wcześniejsza kampania została nagrodzona wyróżnieniem Golden Arrow 2013.

Szwedzki producent mebli nową kampanią uczci pierwsze urodziny najmłodszego sklepu IKEA w Polsce. W miastach zostanie umieszczonych pięć wielkich kanap marki IKEA (każda z nich ma 5 m długości oraz 1,7 m wysokości, a waży 600 kg). Każdy, kto zrobi sobie zdjęcie na jednej z kanap i oznaczy je w mediach społecznościowych #IkeaBydgoszcz, otrzyma od IKEA kawę oraz ciastko.