Kraj

Największa akcja Visy promująca płatności kartami

Za wszystkie, nawet najmniejsze zakupy w marketach Carrefour płacone kartami Visa klienci otrzymają bonusy. Przez dwa miesiące.

Największa akcja Visy promująca płatności kartami
Polski oddział organizacji płatniczej Visa Europe, we współpracy z trzecią pod względem obrotów siecią handlową Carrefour, przygotował największe jak dotychczas przedsięwzięcie promujące płatności kartami w Polsce.

Przez najbliższe dwa miesiące każdy, kto w hipermarkecie Carrefour, supermarkecie Carrefour Market, sklepie franczyzowym Carrefour Express lub na stacjach paliw Carrefour zapłaci dowolną, choćby najmniejszą sumę kartą Visa, otrzyma wraz z paragonem specjalny kod. Gdy wyśle go SMS-em na podany numer, to otrzyma informację zwrotną o przysługującym mu bonusie, rabacie. Dla przykładu, może to być bezpłatna kawa w Coffeeheaven, ulgowy bilet do Multikina lub też “3 za 1”, czyli trzy pizze w cenie jednej w sieci Telepizza.

W akcji uczestniczy kilkunastu partnerów: Answear, Big Star, C&A, Costa by Coffeeheaven, Deichmann, Empik.com, Empikfoto.pl, Empiktravel,pl, KFC, Monnari, Multikino, Sephora, Smyk.com, Tchibo, Tchibo.pl, Telepizza, Top Secret, Vision Express.

“Promocja upominkowa Visa” będzie wsparta szeroką, zintegrowaną kampanią informacyjną obejmującą ponad 500 sklepów sieci Carrefour, prasę codzienną (dzienniki ogólnopolskie i regionalne) oraz internet. Dla Visy pracują: agencja Saatchi & Saatchi i dom mediowy MEC. O akcji będą informować swoich klientów również wszystkie czołowe banki wydające karty Visa.