Kraj

NAJWIĘKSZY BILLBOARD COCA-COLI ZMIENIA OBLICZE

Nowa, gigantyczna reklama Coca-Coli nawiązująca do kampanii reklamowej toczącej się pod hasłem "Chce się żyć" zawisła w centrum Warszawy na...

Nowa, gigantyczna reklama Coca-Coli nawiązująca do kampanii reklamowej toczącej się pod hasłem “Chce się żyć” zawisła w centrum Warszawy na budynku dawnego Universalu koło Rotundy. Zastąpiła tym samym wcześniejszy billboard Coca-Coli, który pojawił się w tym miejscu w sierpniu ub.r. Autorem nowego projektu jest znany polski artysta fotografik Tomasz Sikora. Nowa reklama sprawia wrażenie, jakby była nałożona na poprzednią wersję, a przedstawia dwoje młodych ludzi stojących przed Rotundą, zza której wyłania się plansza Coca-Coli. Umocowaniem baneru zajęła się firma alpinistyczna Linear, a firma Hator (z którą Coca-Cola ma podpisany trzyletni kontrakt) udostępniła przestrzeń reklamową. Koncern nie ujawnił kosztów związanych z ekspozycją reklamy. W centrum stolicy jest już kilka reklam wielkoformatowych tego typu, np. niedawno zawieszony baner magazynu “Gala” na budynku starej siedziby Giełdy Papierów Wartościowych. Według badań firmy badawczej IQS & Quant Group zleconych przez koncern Coca-Cola 82 proc. respondentów akceptuje lokowanie dużych reklam w centrum miasta. Baner Coca-Coli jest największy na świecie, a jego powierzchnia wynosi 2395 mkw. (MKS)