Organizatorzy kampanii podkreślają, że widzowie będą mieli okazję popływać w łódce z Prusem, Sienkiewiczem i Żeromskim, zobaczyć na własne oczy starodawny samochód czy bicykl. Zaproszeniem do podróży w czasie będzie stworzona specjalnie na tę okoliczność limitowana edycja opakowań i etykiet Nałęczowianki.
Film “Podróż w czasie z Nałęczowianką” można oglądać na urządzeniach mobilnych poprzez aplikacją YouTube lub na komputerze.
Autorem koncepcji działań 200 lat badania wód Nałęczowskich jest agencja Nairobia odpowiedzialna również za stronę graficzną kanałów socialmediowych. Creativa Design odpowiada za oprawę graficzną oraz koncepcję opakowań. Film w technologii virtual reality został zrealizowany przez Dobro Platige. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Dokrętkę do spotu telewizyjnego wyprodukował Publicis. Działaniami PR oraz organizacją eventów zajmuje się agencja Q&A Communications.