Kraj

Nałęczowianka rusza z kampanią

Nestle Waters Polska podkreśla 200-lecie badań nad wodą z Nałęczowa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0pQe5qN4f-I%22%7D
Nałęczowianka (marka wody z portfolio Nestle) uczestniczy w świętowaniu wyjątkowego wydarzenia. Jak podkreśla biuro prasowe producenta, dokładnie 200 lat temu profesor Celiński po raz pierwszy zbadał właściwości wody z nałęczowskiego źródła. Z tej okazji dzięki filmowi w technologii VR 360° oraz eventom w stylu retro, marka w swojej nowej kampanii zabiera Polki i Polaków w witalną podróż w czasie do znanego uzdrowiska. Akcja komunikowana będzie w TV, internecie, na outdoorze oraz w kanałach społecznościowych. Główne działania promocyjne zaplanowano do końca sierpnia.
Organizatorzy kampanii podkreślają, że widzowie będą mieli okazję popływać w łódce z Prusem, Sienkiewiczem i Żeromskim, zobaczyć na własne oczy starodawny samochód czy bicykl. Zaproszeniem do podróży w czasie będzie stworzona specjalnie na tę okoliczność limitowana edycja opakowań i etykiet Nałęczowianki.
Film “Podróż w czasie z Nałęczowianką” można oglądać na urządzeniach mobilnych poprzez aplikacją YouTube lub na komputerze.
Nałęczowianka rusza z kampanią
Wielokanałowa kampania “200 lat badania wód Nałęczowskich” obejmuje promocję w telewizji, działania w blogosferze i social mediach. Komunikowana jest także w citylightach oraz materiałach POS. Główne działania promocyjne będą prowadzone do końca sierpnia. W tym czasie w Poznaniu i Krakowie odbędą się stylizowane na XIX-wieczne eventy w stylu retro.
Autorem koncepcji działań 200 lat badania wód Nałęczowskich jest agencja Nairobia odpowiedzialna również za stronę graficzną kanałów socialmediowych. Creativa Design odpowiada za oprawę graficzną oraz koncepcję opakowań. Film w technologii virtual reality został zrealizowany przez Dobro Platige. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Dokrętkę do spotu telewizyjnego wyprodukował Publicis. Działaniami PR oraz organizacją eventów zajmuje się agencja Q&A Communications.