Kraj

Nałęczowianka z kampanią i nową linią komunikacji

Woda podkreśla swój skład mineralny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fvos4Td_ROYk%22%7D
Nałęczowianka, marka wody z portfolio Nestle, rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania w głównych stacjach TV, internecie oraz prasie.
“Pragnienie to moc. Sprawia, że wytrwale dążymy do celu. Tak, jak Nałęczowianka” – tymi słowami zaczyna się spot promujący nową kampanię marki, a zrealizowany w okolicach jej źródła w Nałęczowie.
Spot ma pokazywać drogę Nałęczowianki, która podróżuje przez pokłady skał i nabiera swoich właściwości poprzez nasycanie się składnikami mineralnymi, by móc je następnie przekazać konsumentom. Spot można zobaczyć w telewizji, w serwisach streamingowych (Ipla, TVN Player), w serwisie YouTube oraz na zasięgowych portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Interia, Onet). Spot reżyserował Antoni Nykowski, za produkcję odpowiadała Papaya Films, natomiast postprodukcją zajął się Chimney Pot. Marką opiekuje się kompleksowo agencja Przestrzeń.
Kampania obejmuje również komunikację w mediach społecznościowych, w tym na kanałach własnych marki, a także działania w prasie. Dodatkowo towarzyszy jej loteria z nagrodami przyjaznymi środowisku.