Kraj

Nałęczowianka z loterią z nagrodami

Do wygrania samochód elektryczny, dziewięć rowerów oraz torby podróżne wytworzone z butelek.


Nałęczowianka z loterią z nagrodami
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 14 października, marka Nałęczowianka (Nestle Waters Polska) wystartowała z nową linią komunikacji. Nałęczowianka prowadzi równocześnie loterię konsumencką, w której można wygrać samochód elektryczny marki Nissan oraz rower i inne nagrody. Działanie jest realizowane pod hasłem “Miej w sobie pragnienie bycia eko”.
Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić trzy dowolne warianty wody Nałęczowianka i wysłać SMS-a z kodem na podany numer. Od razu można się dowiedzieć, czy wygrało się torbę wytworzoną z butelek. Każde zgłoszenie bierze udział w trzech losowaniach: nagrody natychmiastowej (torba), tygodniowej (rower trekkingowy Kross) i głównej (samochód Nissan Leaf). 
Loterię wspiera kampania w mediach (m.in. w radiu). Agencja Unique One jest odpowiedzialna za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe na stronie WWW Nałęczowianka, na  Facebooku Nałęczowianki, w aplikacjach Blix, Yanosik, Listonic, w telewizji oraz innych nośnikach internetowych, a także poprzez materiały POS w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM.