Kraj

NAM prezentuje strategię po zakończeniu współpracy z Heliosem

Siedmioletnia umowa z siecią Helios wygasa na początku 2015 r.

New Age Media modyfikuje swoją strategię rynkową. Firma skoncentruje się na obsłudze reklamowej sieci kin Cinema City oraz IMAX w regionie Europy Środkowej. Wiąże się to z wygaśnięciem siedmioletniej umowy na obsługę kin Helios oraz przyłączeniem Cinema City do brytyjskiej sieci CineWorld. W rezultacie oferta reklamowa New Age Media obejmie teraz łącznie na terenie Europy 
93 multipleksy i dziewięć kin IMAX. W Polsce NAM oferować będzie czas i przestrzeń reklamową 
w 39 obiektach kinowych Cinema City i IMAX, w tym komunikację on-screen na 340 ekranach.  

Sprzedażą reklam w sieci kin Helios zajmie się dedykowany zespół Agory – Tandem Media, o czym informowaliśmy w MMP24 z 8 grudnia br.