Kraj

Napój w puszce w portfolio Żywiec Zdrój wsparty kampanią

Suchar Codzienny w niestandardowej kampanii Sparkles od Żywiec Zdrój.

Napój w puszce w portfolio Żywiec Zdrój wsparty kampanią
Żywiec Zdrój (Danone) wystartował z kampanią promującą Sparkles – pierwszy w ofercie marki produkt w puszce. Jak informuje biuro prasowe, to napój będący połączeniem wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnych owocowych aromatów. W rolę ambasadora marki wcielił się popularny twórca internetowy – Suchar Codzienny, który w charakterystyczny sposób przedstawia produkt i opowiada o swojej roli w kampanii. Działania prowadzone są na kanałach społecznościowych twórcy – Instagramie i Tik Toku oraz kanałach własnych marki. Towarzyszy im również niecodzienna odsłona OOH. Akcja trwa od 10 lipca do 6 sierpnia br.
Marka prowadzi komunikację pod hasłem “Czysta prawda”. Istotnym elementem prowadzonych działań jest także konkurs dla konsumentów. 17 lipca na ulicach Warszawy pojawił się również zadrukowany jedynie w połowie billboard, który dodatkowo podkreśla nietypowość całego przedsięwzięcia.
Jak zapewnia marketer, Sparkles nie zawiera cukru, kalorii oraz substancji słodzących, dlatego ma być najlepszą propozycją dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, kupują produkty z dobrym i prostym składem. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: Green Lime o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty, Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki oraz tegoroczna nowość: Sparkles Passion Mango z nutą mango i marakui.
Za kampanię odpowiada Tailor Made PR.