Kraj

Naspers wzmacnia biuro reklamy Grupy Olx

Cezary Rogulski awansował na ad sales managera, wkrótce trzech nowych opiekunów klienta.

Południowoafrykański koncern Naspers wzmacnia siły biura reklamy należącej do niego grupy serwisów ogłoszeniowych Olx (Olx.pl, Otomoto i Otodom). Cezary Rogulski awansował na stanowisko ad sales managera – został szefem zespołu, który odpowiada za kontakty z klientami bezpośrednimi i domami mediowymi.

Magda Wysocka, head of ad revenue Poland w Naspers Classifieds, zapowiada, że zespół biura reklamy, który liczy obecnie 11 osób, wkrótce zostanie wzmocniony o 3 nowych pracowników skierowanych do kluczowych branż klienckich.

– Nasze flagowe produkty to programmatic, mobile – który dostarcza nam już ponad 60 proc. odwiedzin, oraz natywne formaty reklamowe. Jednocześnie zauważamy, że coraz więcej klientów realizuje u nas swoje kampanie wizerunkowe. Zaczynamy również eksplorować potencjał pracy na danych, co przedstawia znaczące możliwości, biorąc pod uwagę szeroki zakres naszych serwisów – przekonuje Wysocka.
 
Według grudniowych wyników badania Gemius/PBI serwisy Olx.pl, Otomoto i Otodom odwiedziło łącznie 15,1 mln użytkowników (real users), a ich strony zanotowały łącznie 1,35 mld odsłon.