Kraj

"Nasze Miasto" zamiast "Echa Miasta"

Polskapresse zmienia nazwę bezpłatnego dziennika na tytuł serwisu internetowego.

Polskapresse przeprowadza rebranding bezpłatnej gazety “Echo Miasta”. Od 17 września br. dziennik ukaże się pod marką “Nasze Miasto” w nowym layoucie. Rebranding jest efektem połączenia dziennika z serwisem internetowym Naszemiasto.pl, dzięki czemu powstaje wspólna marka Nasze Miasto. Logotyp marki został odświeżony na potrzeby projektu gazetowo-internetowego. Miejski serwis Naszemiasto.pl skupia wiadomości lokalne z 226 miast z 16 regionów Polski. Naszemiasto.pl według czerwcowych badań Megapanel PBI/Gemius odnotowało 2,7 mln real users oraz ponad 35 mln odsłon i jest obecnie największym serwisem Grupy Polskapresse.

Gazeta “Nasze Miasto” ukazywać się będzie we wtorki i czwartki w siedmiu miastach Polski: Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu.