Polskapresse przeprowadza rebranding bezpłatnej gazety “Echo Miasta”. Od 17 września br. dziennik ukaże się pod marką “Nasze Miasto” w nowym layoucie. Rebranding jest efektem połączenia dziennika z serwisem internetowym Naszemiasto.pl, dzięki czemu powstaje wspólna marka Nasze Miasto. Logotyp marki został odświeżony na potrzeby projektu gazetowo-internetowego. Miejski serwis Naszemiasto.pl skupia wiadomości lokalne z 226 miast z 16 regionów Polski. Naszemiasto.pl według czerwcowych badań Megapanel PBI/Gemius odnotowało 2,7 mln real users oraz ponad 35 mln odsłon i jest obecnie największym serwisem Grupy Polskapresse.
Gazeta “Nasze Miasto” ukazywać się będzie we wtorki i czwartki w siedmiu miastach Polski: Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu.