Kraj

NaszeMiasto.pl rusza z silną kampanią

Serwis chce zwiększyć rozpoznawalność i zasięg. Kampania będzie prowadzona wielokanałowo.

NaszeMiasto.pl rusza z silną kampanią
NaszeMiasto.pl – miejski serwis informacyjny Grupy Polskapresse – rozpoczyna działania promocyjne swoich treści informacyjnych, rozrywkowych i ogłoszeniowych. Działania o charakterze online i offline pod hasłem: „Zebraliśmy NaszeMiasto.pl…” mają na celu zwiększenie rozpoznawalności i zasięgu serwisu, a także wspieranie lokalnych działań i inicjatyw. Startujące wraz z majówką działania wizerunkowe w regionach obejmują przede wszystkim BTL i będą towarzyszyły dużym imprezom miejskim. Główna aktywność to kampania online w serwisach Polskapresse, a także w Onet.pl, w wp.pl oraz GG i w portalach społecznościowych. 30 kwietnia startuje radio (Gupa Eurozet), a po długim weekendzie majowym – kampania kinowa (Cinema City i Multikino) i outdoor (ekrany LED).

Za opracowanie założeń kampanii, planowanie, kreację i zakup mediów, a także produkcję materiałów odpowiada dział marketingu Grupy Polskapresse.

Według badania Megapanel PBI/Gemius za luty br. Grupa Polskapresse zajmuje czwarte miejsce pod względem liczby realnych użytkowników na poziomie 4,27 mln z ponad 22-proc. zasięgiem w drzewku Informacje i publicystyka.