Kraj

Natalia Hatalska w reklamie Windows 7

Microsoft w ramach promocji systemu Windows 7 postawił na działania internetowe, radiowe i outdoorowe. Wykorzysta w nich wizerunek m.in. znanych blogerów.

Natalia Hatalska w reklamie Windows 7
Microsoft ruszył z kampanią reklamową Windowsa 7. Działania rozpoczęły się w internecie i radiu (RMF FM). W przyszłym tygodniu na ulicach 12 największych miast w Polsce pojawi się reklama outdoorowa. Działania w internecie opierają się na bannerach i WoM w portalach społecznościowych.

W kampanii udział biorą cztery osoby. Pierwszą z nich jest pracownik Microsoftu Patryk Góralowski zajmujący stanowisko Windows consumer business group lead. Następnie będzie można zobaczyć w kampanii następujące osoby: Joannę Orleańską, aktorkę, znaną m.in. z serialu “Licencja na wychowanie”, Macieja Budzicha, autora bloga Blog.Mediafun.pl, i Natalię Hatalską (na zdj.), blogerkę w szczególności zajmującą się niestandardową komunikacją marketingową.

Kampania reklamowa prowadzona jest także w punktach sprzedaży wraz z partnerami Windows 7, tj. z Samsungiem, Acerem, Asusem i HP.

Marketer chce dotrzeć do osób, które zamierzają w najbliższym czasie kupić nowy komputer lub zmienić dotąd używany.

Kampania potrwa do końca grudnia br. Kreacją zajęła się agencja Publicis. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.