Kraj

Personalia

Natalia Wrońska-Pietrzak, Michał Basiński i Margarita Mikulich w Ogilvy

Do kreacji agencji dołączył seniorski team kreatywny i motion designerka.

Do kreacji w Ogilvy dołączył seniorski team kreatywny: Natalia Wrońska-Pietrzak (senior copywriterka) i Michał Basiński (senior art director). Dział zasiliła także motion designerka Margarita Mikulich.

Natalia Wrońska-Pietrzak i Michał Basiński przez ostatnie trzy i pół roku pracowali jako team kreatywny w agencji Freundschaft The Digitals, w której pełnili dodatkowo funkcje team leaderów. Odpowiadali za lokalne i globalne kampanie XTB, kampanie reklamowe Vectry, digitalowe kampanie Pracuj.pl, lokalne działania Swyft oraz Amundsen Vodka. Wrońska-Pietrzak ma ponad 10-letnie doświadczenie w komunikacji, wcześniej pracowała także m.in. w GoldenSubmarine, 23Heroes, GPD Agency. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe Michała Basińskiego są związane m.in. z agencjami Change Integrated i Havas, gdzie miał okazję obsługiwać takich klientów jak: Orange, Citroën, Peugeot, NC+, BMW, Lenovo, Blik, Empik, Hyundai, PGE. Wrońska-Pietrzak za kampanię dla Amundsen Vodka otrzymała złote Effie, Basiński został zaś tegorocznym zwycięzcą Young Creatives 2022 w kategorii film.

Zespół designerów wzmocniła Margarita Mikulich, która do Ogilvy przeszła z agencji McCann Poland. Pracowała tam dwa lata m.in. dla takich klientów jak: KFC, L’Oréal, Vichy, Maybelline, Schaer, Dettol, MasterCard, Spoticar, La Roche-Posay, Coca-Cola i Mixa.