Kraj

Reklama

Marketing

NAV Agency z kampanią marki Fantasia

Do projektu zaproszono kobiety, które wyrażają się w kreatywny sposób przez pryzmat swoich pasji.

Marka Fantasia (Danone) wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media. Promować będzie kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Do projektu zaproszono kobiety, które wyrażają się w kreatywny sposób przez pryzmat swoich pasji. Na profilu marki pojawią się zarówno ilustratorki, jak i projektantki ubrań czy jubilerki.

– Jest to nowe, niekonwencjonalne podejście do postowania, które w 100% odpowiada na nasze potrzeby, a przy tym tworzy wspólny, estetyczny feed na naszym Instagramie. Dodatkowo czujemy, że wykorzystujemy naszą platformę do robienia czegoś dobrego – do promowania utalentowanych kobiet, z których wiele przekuło swoją pasję samodzielnie przez siebie prowadzony biznes – mówi Ewa Jakuć, brand manager marki Fantasia.

Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV Agency.