PanMedia Western, niedawny zdobywca nagrody Effie dla najlepszego domu mediowego roku, zrealizował kampanię promującą ten fakt wśród swoich klientów.
Wybrani szefowie marketingu obsługiwanych przez agencję firm (a także tych, o które PMW walczy w przetargach) po wpisaniu swoich nazwisk do Google lub po wpisaniu do wyszukiwarki frazy “dom mediowy roku” otrzymują na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania link sponsorowany zachęcający ich do wejścia na stronę www.dommediowyroku.pl.
Znajduje się na niej spot z udziałem Marka Kondrata, twarzy kampanii banku ING, a jednocześnie klienta PMW. Kondrat opowiada w nim o sensie wieloletniej współpracy i jednocześnie zawija butelkę wina w specjalne wydanie “Gazety Wyborczej”, z artykułem o historii związku aktora z bankiem. Klienci PanMedia Western oprócz zaproszenia do wejścia na stronę otrzymywali także w ramach przesyłki wina owinięte w przygotowane na potrzeby akcji egzemplarze gazety.
PMW zaprojektował kampanię we współpracy z agencją Brain, która również od wielu lat obsługuje ING.