Kraj

Nazwiska klientów PanMedia Western w kampanii SEM

Szefowie marketingu firm obsługiwanych przez agencję po wpisaniu swoich nazwisk do Google trafiają na specjalną stronę agencji.

PanMedia Western, niedawny zdobywca nagrody Effie dla najlepszego domu mediowego roku, zrealizował kampanię promującą ten fakt wśród swoich klientów.

Wybrani szefowie marketingu obsługiwanych przez agencję firm (a także tych, o które PMW walczy w przetargach) po wpisaniu swoich nazwisk do Google lub po wpisaniu do wyszukiwarki frazy “dom mediowy roku” otrzymują na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania link sponsorowany zachęcający ich do wejścia na stronę www.dommediowyroku.pl.

Znajduje się na niej spot z udziałem Marka Kondrata, twarzy kampanii banku ING, a jednocześnie klienta PMW. Kondrat opowiada w nim o sensie wieloletniej współpracy i jednocześnie zawija butelkę wina w specjalne wydanie “Gazety Wyborczej”, z artykułem o historii związku aktora z bankiem. Klienci PanMedia Western oprócz zaproszenia do wejścia na stronę otrzymywali także w ramach przesyłki wina owinięte w przygotowane na potrzeby akcji egzemplarze gazety.

PMW zaprojektował kampanię we współpracy z agencją Brain, która również od wielu lat obsługuje ING.