Kraj

Neckermann reklamuje letnią ofertę w prasie, radiu i w internecie

Kampania radiowa potrwa pięć tygodni, a online - trzy miesiące.

Biuro podróży Neckermann Polska rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą sprzedaż wakacyjnych wycieczek.
– Poprzez aktywność reklamową chcemy zachęcić klientów do wybrania Neckermanna jako bezpiecznego i sprawdzonego organizatora wypoczynku – wskazuje Rafał Grunwald, dyrektor marketingu w Neckermann Polska.
Kampania będzie prowadzona w prasie (21 bezpłatnych dzienników na terenie całego kraju, reklamy w dziennikach lokalnych: “Dzienniku Łódzkim”, “Dzienniku Bałtyckim”, “Dzienniku Zachodnim”, “Głosie Wielkopolskim”, “Gazecie Wrocławskiej”, “Gazecie Krakowskiej” i “Dzienniku Polskim” oraz w magazynie podróżniczym “Voyage”).
Działania online będą trwały miesiąc i skupią się na portalach informacyjnych, m.in.: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl oraz pudelek.pl. Oprócz tego będzie też banner reklamowy na rp.pl.
Kreację przygotował dział marketingu touroperatora, a za zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.