Kraj

Nelson Disanto dołącza do Brand New Galaxy

Obejmuje stanowisko EVP e-commerce. Będzie odpowiedzialny za rozwój globalnej oferty BNG z zakresu e-commerce oraz projektowanie nowych produktów i usług dla strategicznych klientów grupy.

Nelson Disanto dołącza do Brand New Galaxy
Global e-commerce acceleration team (wcześniej global e-commerce capability team), który powstał w lipcu br. w ramach Brand New Galaxy (BNG), powiększa się. Nelson Disanto dołącza do międzynarodowego zespołu składającego się z Julii Dziurbiejko, Lucie Dessarts i Szymona Domżala. Obejmuje stanowisko EVP e-commerce. Disanto będzie odpowiedzialny za rozwój globalnej oferty BNG z zakresu e-commerce oraz projektowanie nowych produktów i usług dla strategicznych klientów grupy. Jego główne zadanie to praca z agencjami należącymi do Brand New Galaxy, nowymi partnerami, a także wspieranie rozwoju biznesu w grupie.

Nelson Disanto jest uznanym specjalistą w dziedzinie e-biznesu na poziomie regionalnym i globalnym. Od siedmiu lat koncentrował się na tworzeniu i implementacji innowacyjnych strategii e-commerce, realizacji kampanii dla marek P&G, z którym związany był przez 15 lat. Ma też na koncie działania z zakresu digital marketingu i digital transformation marek. Ostatnio pracował na stanowisku e-business lead w Nestlé.