Kraj

Neonet obchodzi 16. urodziny

Ogólnopolska sieć sklepów AGD/RTV/IT/GSM zmienia identyfikację wizualną i tworzy Fundację Neonet Pomagamy.

Neonet obchodzi 16. urodziny
Zmiany w obszarze komunikacji wizualnej zostały przygotowane przez Neonet we współpracy z agencją reklamową Brand New Attitude (BNA). Powstało między innymi nowe, odświeżone logo marki, które podkreśla nastawienie firmy na dialog z klientem. Zmiany dotyczą również warstwy kolorystycznej i typograficznej. W komunikacji pojawiają się barwy takie jak grafit, szarość czy neonowa zieleń symbolizująca elektryzujące okazje. – Szyldy zamontowane na salonach to podstawowy punkt styku komunikacji wizualnej z szerokim odbiorcą, dlatego skupiliśmy się na tym, aby wzmocnić wymowę znaku o ikonę dialogu, a następnie cały system stworzyć tak, aby rozwijał ten przekaz – tłumaczy Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny agencji BNA.

Jak podkreśla dyrektor marketingu Neonetu Anna Walicka, w odróżnieniu od konkurencji firma stawia na sklepy o mniejszej powierzchni, za to zlokalizowane bliżej klientów. Sieć dokonuje starannej preselekcji najpopularniejszych produktów, które eksponowane są w sklepach stacjonarnych, a jednocześnie doradcy informują o szerszej ofercie dostępnej online. Zoptymalizowane koszty utrzymania sklepów pozwalają Neonetowi zaproponować konsumentów niższe ceny produktów i atrakcyjne promocje.

Jedną z pierwszych inicjatyw Fundacji Neonet Pomagamy, rozpoczynającej działalność z okazji 16. urodzin sieci, będzie program grantowy „Krok do rozwoju”, skierowany przede wszystkim do dzieci, młodzieży i osób starszych. – Chcemy, by działania w ramach programu grantowego realizowane były przy współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz placówkami oświatowymi. Liczymy również na aktywny udział jednostek samorządu terytorialnego – mówi Agnieszka Majewska, prezes fundacji.

Sieć Neonet to obecnie blisko 300 sklepów w całej Polsce.