Zagranica

Nescafe, Google i Ogilvy pokazują, jak się uprawia kawę

Wystartowały digitalowe działania flagowej marki Nestle.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7dgQxtyBAGk%22%7D
Nestle wystartowało z cyfrowymi działaniami, których celem jest uświadomienie, jak wygląda proces uprawy kawy. W tym celu Nestle we współpracy z Google i agencją Ogilvy przygotowało specjalną aplikację 360 stopni, która dzięki użyciu smartfona pozwala użytkownikowi przenieść się na plantację kawy do Brazylii.
Aplikacja może być wykorzystana na smartfonach z oprogramowaniem typu Android i iOS. Dzięki niej użytkownicy mogą dosłownie “zajrzeć” na plantację kawy. Filmiki z plantacji sa dostepne w Youtube.
Nescafe podkreśla również w komunikatach, że zatrudnia 250 kawowych ekspertów w dziedzinie uprawy kawy, a także oferuje szereg szkoleń w pbszarze zrównoważonego rolnictwa.

(Campaign)