Kraj

Nescafé zachęca w reklamie do rozmów z przyjaciółkami

Za planowanie mediów i koncept kreatywny kampanii Nescafé Sensazione Creme odpowiada MEC Wavemaker.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZ-7rCNiLrD8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Nescafé Sensazione Créme rusza z nową kampanią, w której podkreśla, że łagodna kawa z aksamitną pianką to idealny towarzysz długich rozmów z przyjaciółkami.

Marka przygotowała spot z udziałem popularnej blogerki – Fashionelki, pokazując jej ulubione chwile, którym towarzyszy Nescafé Sensazione Créme. Fashionelka zaprasza też konsumentki do wzięcia udziału w konkursie, którego główną nagrodą jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.

Głównym kanałem kampanii są media własne marki: fanpage na Facebooku, Instagram oraz kanał na YouTube. Wzmianki dotyczące kampanii pojawią się również na kanałach Fashionelki.

Za planowanie mediów i koncept kreatywny kampanii odpowiada MEC Wavemaker. Produkcją spotu zajęła się firma Graffiti Films. Budżet kampanii nie został podany. Marka Nescafé we współpracy z MEC Wavemaker prowadziła akcję z blogerkami latem ub.r., o czym pisaliśmy w MMP24 w wydaniu z 1 lipca 2016 r.