Kraj

Nestea chce inspirować

Trwa duża kampania marki z portfolio Coca-Coli.

Nestea chce inspirować
Trzonem działań jest aplikacja mobilna, która ma dostarczać użytkownikom pomysłów i inspiracji, jak ciekawie spędzić czas w mieście. W ramach promocji aplikacji w całej Polsce odbywa się sampling. Każda butelka Nestea ma krawatkę z QR kodem umożliwiającym pobranie aplikacji.

Głównym partnerem akcji jest RMF FM, gdzie na antenie prowadzone będą konkursy angażujące słuchaczy. W ramach współpracy ze stacją powstały również trzy tematyczne kanały radiowe dostępne na stronie RMF ON (RMF Nestea Black Good Feeling, RMF Nestea Green Chill oraz RMF Nestea Light Fit). Partnerem akcji jest również miejski magazyn “Aktivist”, który dostarcza treści do aplikacji oraz promuje ją na łamach pisma i strony WWW oraz profilu na Facebook.com.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAZAI8YcyOAs%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Równocześnie z udostępnieniem aplikacji wystartowała nowa komunikacja w TV. Nowe spoty wspierają akcję “Początek czegoś niezwykłego”. Strategię komunikacji, koncepcję i mechanizm projektu stworzyły wspólnie agencje Starcom i K2. Agencja K2 odpowiada również za kreację i produkcję aplikacji mobilnej. Starcom jest odpowiedzialny za planowanie i kupowanie mediów, w tym komunikację w kanałach interaktywnych. Adaptacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja McCann. Samplingi realizuje Havas Engage Warsaw. Działania PR prowadzi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.