Kraj

Nestle i Carrefour promują KitKat

Za komunikację projektu odpowiada agencja FireFly Creation.

Nestle i Carrefour promują KitKat
Nestle przygotowało dla klientów sieci Carrefour konkurs związany z marką KitKat. Agencja FireFly Creation odpowiada 
za opracowanie założeń promocji i kreację materiałów reklamowych.

Konkurs promuje batony KitKat Senses. W okresie objętym promocją można wygrać  m.in. vouchery na weekend w spa i iPody Shuffle.

Konsumenci, którzy chcą wygrać nagrody, muszą kupić cztery batony KitKat, w tym jeden KitKat Senses, i jak najbliżej godziny 19 wysłać SMS-a o treści “KitKat”.

Agencja FireFly Creation jest autorem założeń promocji, przygotowała ponadto key visual towarzyszący akcji i materiały POS dostępne w sieci Carrefour. Odpowiada również za zorganizowanie, przeprowadzenie 
i obsługę konkursu SMS.