Kraj

Nestle Musli gwarantuje "supersmak"

Marketer buduje trial nowego produktu wśród konsumentów.

Nestle Polska prowadzi dla marki płatków Nestle Musli promocję konsumencką pod hasłem “Gwarancja supersmaku albo zwrot pieniędzy”. Akcja potrwa do połowy września br. i jest wspierana kampanią reklamową.

Organizatorem loterii jest CPP Toruń-Pacific, spółka zależna Nestle Polska. Jej przebieg koordynuje dom mediowy MEC, który odpowiada także za planowanie i zakup mediów do kampanii wspierającej promocję.

Warunkiem udziału w zabawie jest zakup dwóch opakowań płatków Nestle Musli z nowej linii Capuccino & Granola i Almond Nuts & Granola oraz zachowanie dowodu ich zakupu. Każdy, kto kupi te produkty i uzna, że ich smak mu nie odpowiada, może zgłosić reklamację z uzasadnieniem oraz załączonym dowodem zakupu. Marketer zobowiązuje się w takiej sytuacji do zwrotu wydatków poniesionych na zakup produktów.

Promocja “Gwarancja supersmaku albo zwrot pieniędzy” wsparta jest kampanią reklamową w prasie, internecie, na outdoorze oraz materiałami POS i degustacjami.