Nestle Polska prowadzi dla marki płatków Nestle Musli promocję konsumencką pod hasłem “Gwarancja supersmaku albo zwrot pieniędzy”. Akcja potrwa do połowy września br. i jest wspierana kampanią reklamową.
Organizatorem loterii jest CPP Toruń-Pacific, spółka zależna Nestle Polska. Jej przebieg koordynuje dom mediowy MEC, który odpowiada także za planowanie i zakup mediów do kampanii wspierającej promocję.
Warunkiem udziału w zabawie jest zakup dwóch opakowań płatków Nestle Musli z nowej linii Capuccino & Granola i Almond Nuts & Granola oraz zachowanie dowodu ich zakupu. Każdy, kto kupi te produkty i uzna, że ich smak mu nie odpowiada, może zgłosić reklamację z uzasadnieniem oraz załączonym dowodem zakupu. Marketer zobowiązuje się w takiej sytuacji do zwrotu wydatków poniesionych na zakup produktów.
Promocja “Gwarancja supersmaku albo zwrot pieniędzy” wsparta jest kampanią reklamową w prasie, internecie, na outdoorze oraz materiałami POS i degustacjami.