Zagranica

Nestle podsumowuje aktywności social

Firma jest zadowolona z wyników działań adresowanych do millenialsów.

Firma Nestle ogłosiła, że jest zadowolona z rezultatów kampanii w social mediach poświęconych marce Nescafe i adresowanych do millenialsów. Twierdzi, że potwierdzają się w ten sposób jej przypuszczenia, iż działania w kanałach social media powinny zajmować czołowe miejsce w jej strategii komunikacji do millenialsów i młodszych pokoleń.
Kawa Nescafe dostępna jest na 180 rynkach na całym świecie. Nestle w obszarze komunikacji eksperymentowało już z Facebookiem i Tumblrem, platformami mikroblogowymi – wszystko było obliczone na zbudowanie platformy komunikacji z młodszymi pokoleniami konsumentów, którym nie wystarczają tradycyjne strony internetowe.
Nestle podkreśliło, że jest zadowolone z rezultatów kampanii online wzmocnionych przez działania na fanpage’u Good Morning World. W ramach działań marka zachęcała na przykład młodych do nagrywania filmików po poranku i dzielenia się nimi ze światem.
Nestle teraz będzie intensyfikować swoje działania również w Periscope i w Snapchacie.

(Warc)