Kraj

Nestle poszerza ofertę kaw Starbucks do przygotowywania w domu

Kawa ziarnista i mielona dołączają do wariantów w kapsułkach.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z września, firma Nestlé wprowadziła w Polsce kawę Starbucks w kapsułkach do przyrządzania w domu. Teraz poszerza portfolio o kawy ziarniste i mielone. 
Kawy dostępne są w trzech stopniach palenia: łagodnym, zrównoważonym oraz wyrazistym. Kawa ziarnista Starbucks od Nestlé oferowana jest w wariantach Blonde Espresso, Pike Place Roast oraz Espresso Roast. Z kolei kawy mielone to Veranda Blend, House Blend oraz Espresso Roast. Jak przekonuje Marta Szulborska, junior manager Nescafe Dolce Gusto & Starbucks at Home w Nestlé Polska, w Polsce kategoria kaw osiągnęła wartość 4 mld zł rocznie w handlu detalicznym i dalej dynamicznie się rozwija. To właśnie kawa w ziarnach w dużej mierze odpowiada za  obserwowane wzrosty. Kawa mielona z kolei wciąż stanowi o sile segmentu. 
Nowe produkty można znaleźć w sklepach od połowy listopada. Zarówno kawa w ziarnach, jak i mielona są dostępne w opakowaniach 200 g. Rozszerzono zarazem sieć dystrybucji marki. We wrześniu kapsułki pojawiły się w sieciach Carrefour oraz w kanale e-commerce na Allegro.pl, Frisco.pl, Carrefour.pl oraz w internetowych sklepach elektronicznych: Euronet i Media Expert. Teraz do listy sklepów dołączają Kaufland, Tesco oraz Żabka.
W serwisie MMP24 z 18 listopada poinformowaliśmy, że wystartowała globalna kampania promująca kawę marki do przyrządzania w domu.