
Marka Nałęczowianka (Nestlé Waters) poszerzyła swoje portfolio funkcjonalnych napojów Nał+ o dwa nowe warianty – limonkową “Witalność” z witaminami B1, B3 i B6 (utrzymują prawidłowy metabolizm energetyczny) oraz “Relaks” z nutą kwiatu pomarańczy i melisy z dodatkiem magnezu i niacyny (pomaga zachować prawidłowe funkcje psychologiczne). Napoje na bazie wody mineralnej nie zawierają cukru, konserwantów ani sztucznych barwników, a butelki,
obecnie wykonane w 50% z plastiku PET z recyklingu, już w tym miesiącu będą zastępowane butelkami w 100% z przetworzonego plastiku. Na etykiecie znajduje się system znakowania żywności Nutri-Score.portfolio funkcjonalnych Nał+ obejmuje również warianty “Aktywność” o smaku jabłkowym z dodatkiem magnezu, “Odporność” o smaku porzeczkowym z cynkiem i “Siła” o smaku jeżynowym z dodatkiem potasu.

– Polacy poszukują produktów, które dzięki dodatkowi składników mineralnych będą wspierać ich organizm w różnych obszarach – na przykład w zachowaniu odporności, w redukcji stresu, a także w poprawie sprawności fizycznej i intelektualnej czy samopoczucia. Równocześnie konsumenci starają się ograniczać spożycie soli, cukru, tłuszczu,
barwników czy konserwantów, sięgając po produkty z tzw. czystą etykietą – mówi Bianka Madej-Maciusowicz, head of marketing & CDT w Nestlé Waters Polska.