Kraj

Nestle wspiera kisiel kampanią

Marka kisielu instant Kaktus reklamuje się wielokanałowo.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4V_-wTnjlhA%22%7D
Marka Kaktus z portfolio Nestle wystartowała z działaniami promocyjnymi. Tym razem promuje kisiele marki.
Produkt dostępny jest na półkach od ub.r. Trzy warianty kisielu Kaktus mają nawiązywać kolorystyką do ruchu rasta, którego barwami są czerwony, zielony i żółty. Smaki, które znajdziemy na półce, to: polewka z Kaktusa – wieloowocowy, truskawka z żurawiną oraz cytryna z limonką. Każdy z wariantów zawiera kawałki owoców.
W ramach kampanii telewizyjnej emitowane są dwa 15-sekundowe spoty. Działania reklamowe mają na celu przypomnienie konsumentom o produkcie oraz podkreślenie, iż jest on ciekawą i smaczną propozycją przekąski w ciągu dnia. Kampania obejmuje stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne, m.in. Polsat, MTV, Viva, 4Fun. Aby wzmocnić komunikację, reklama pojawia się również w serwisie YouTube.pl. Kampania wystartowała 5 stycznia i potrwa kilka tygodni. Została przygotowana przez agencję Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.