Zagranica

Nestle z serią prozdrowotnych działań

W USA startuje kampania Drink Up.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbzJKRKEU-dw%22%7D
Nestle Waters North America rozpoczęła ogólnokrajową kampanię Drink Up. Działania mają podkreślać znaczenie spożywania czystej wody pitnej dla człowieka. Jak przekonują organizatorzy, to pierwsza tak rozległa kampania tego typu.
Akcja Drink Up jest wspierana przez rząd, liderów branży, a także gwiazdy Hollywood. Kampania jest prowadzona przy udziale takich brandów, jak Nestle Pure Life, Ice Mountain, Ozarka, Poland Spring i Zephyrhill. Logotypy akcji pojawią się na butelkach, samochodach dostawczych, na imprezach promocyjnych, a także w mediach społecznościowych. Kampania będzie prowadzona w językach angielskim i hiszpańskim.

 Kampania jest wspierana m.in. przez zrealizowany w surrealistycznej konwencji spot reklamowy, w którym głos podłożyła Michelle Obama.


(Popsop)