Kraj

Nestle zachęca loterią do aktywności na wiosnę

Za organizację loterii w Polsce odpowiada Unique One.

Nestle zachęca loterią do aktywności na wiosnę
Nestle Fitness, marka płatków z portfolio Cereal Partners Poland Toruń-Pacific, startuje z ogólnopolską loterią, która potrwa do 17 kwietnia br. Jej celem jest zachęcenie konsumentów do aktywności fizycznej. Działania realizowane są pod hasłem “Żyj pozytywnie”. Organizację loterii “Nestlé Fitness Simple Steps 2016” powierzono agencji Unique One w wyniku wygranego konkursu ofert.
Loteria rozpoczęła się 1 marca i zakończy się 17 kwietnia. Agencja Unique One odpowiedzialna jest za stronę organizacyjną loterii, obsługę, a także za przygotowanie adaptacji: KV oraz materiałów POS.
Loteria ma charakter typu instant-win, czyli grający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić promocyjne opakowanie płatków, w którym umieszczony jest kod, nadrukowany wewnątrz opakowania. Następnie należy wpisać swój kod na stronie internetowej, by sprawdzić, czy się wygrało. Nagrodami w loterii  są opaski monitorujące aktywność Runtastic.
Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. działania w TV, w Facebooku i Instagramie. Nestle nie informuje, kto odpowiada za kreację i realizację działań wspierających loterię, ani kto na potrzeby działań kupuje media.