
Amerykański serwis streamingowy Netflix będzie się promował podczas festiwalu muzycznego Orange Warsaw Festival (3-4 czerwca br.) w Warszawie. Na miejscu powstanie specjalna interaktywna strefa dla fanów serialu “Stranger Things”. Autorzy zapowiadają, że czegoś takiego jeszcze w Polsce nie było – ma to być unikalne interaktywne doświadczenie, które połączy świat rzeczywisty i cyfrowy.
W strefie na amatorów będą czekać cztery oryginalne rowery z lat 80., zintegrowane ze światem cyfrowym. Dzięki sile swoich mięśni festiwalowicze będą mogli napędzić tworzoną w czasie rzeczywistym wizualizację, wyświetlaną na otaczającym ich ekranie, który pozwoli im zanurzyć się w cyfrowym świecie. Każde doświadczenie będzie unikatowe, ponieważ na jego przebieg i kształt bezpośrednio wpływa siła pedałowania i ruchy kierownicy. Obrazy na ekranie przeniosą uczestników zabawy na drugą stronę, czyli do alternatywnej rzeczywistości, inspirowanej serialem. Zadaniem cyklistów będzie zwycięstwo nad mrocznymi siłami.
– Strefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival to coś zupełnie nowego, takiej instalacji w Polsce jeszcze nie było! Stworzyliśmy interaktywne doświadczenie łączące świat rzeczywisty i cyfrowy. Każda wizualizacja będzie w pełni unikalna, gdyż powstanie na podstawie analizy jazdy każdego rowerzysty, przenosząc fanów serialu na drugą stronę – mówi Małgorzata Nierodzińska, partner marketing creative w firmie Netflix.
Interaktywne doświadczenie stworzył kolektyw artystyczny NoLoop, a agencja Plej odpowiadała za powstanie strefy. Festiwal odbędzie na warszawskim Torze Wyścigów Konnych Służewiec.