Kraj

Marketing

Netflix będzie się promował podczas Orange Warsaw Festival

Interaktywna strefa zabawy dla fanów serialu "Stranger Things".

Amerykański serwis streamingowy Netflix będzie się promował podczas festiwalu muzycznego Orange Warsaw Festival (3-4 czerwca br.) w Warszawie. Na miejscu powstanie specjalna interaktywna strefa dla fanów serialu “Stranger Things”. Autorzy zapowiadają, że czegoś takiego jeszcze w Polsce nie było – ma to być unikalne interaktywne doświadczenie, które połączy świat rzeczywisty i cyfrowy.

W strefie na amatorów będą czekać cztery oryginalne rowery z lat 80., zintegrowane ze światem cyfrowym. Dzięki sile swoich mięśni festiwalowicze będą mogli napędzić tworzoną w czasie rzeczywistym wizualizację, wyświetlaną na otaczającym ich ekranie, który pozwoli im zanurzyć się w cyfrowym świecie. Każde doświadczenie będzie unikatowe, ponieważ na jego przebieg i kształt bezpośrednio wpływa siła pedałowania i ruchy kierownicy. Obrazy na ekranie przeniosą uczestników zabawy na drugą stronę, czyli do alternatywnej rzeczywistości, inspirowanej serialem. Zadaniem cyklistów będzie zwycięstwo nad mrocznymi siłami.

– Strefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival to coś zupełnie nowego, takiej instalacji w Polsce jeszcze nie było! Stworzyliśmy interaktywne doświadczenie łączące świat rzeczywisty i cyfrowy. Każda wizualizacja będzie w pełni unikalna, gdyż powstanie na podstawie analizy jazdy każdego rowerzysty, przenosząc fanów serialu na drugą stronę – mówi Małgorzata Nierodzińska, partner marketing creative w firmie Netflix.

Interaktywne doświadczenie stworzył kolektyw artystyczny NoLoop, a agencja Plej odpowiadała za powstanie strefy. Festiwal odbędzie na warszawskim Torze Wyścigów Konnych Służewiec.