Zagranica

Netflix chce docierać do zamożnych odbiorców w Indiach

Serwis usług wideo będzie się głównie skupiał na klientach o wysokich wymaganiach i dużych możliwościach finansowych.

Netflix, serwis streamingu wideo, w Indiach będzie skupiał się na dotarciu do klientów zamożnych. Docelowo Netflix chce skonstruować ofertę także dla szerokiej rzeszy odbiorców, ale chce zacząć od klientów zamożnych i wymagających. To oni dyktują trendy i przyciąga ich oferta z zachodu. Netflix podkreślił, że Indie są trudnym i specyficznym rynkiem. Chce zacząć od widzów anglojęzycznych, którzy zwykle także mają karty kredytowe i korzystają z innych platform online, takich jak np. iTunes. 
Za abonament miesięczny Netfliksa w Indiach należy zapłacić 8 dolarów, czyli 500 rupii – to cena dla zamożniejszych użytkowników. Dla porównania indyjskie platformy krajowe kosztują 50 i 100 rupii.

(Warc)