Kraj

Netia wymienia dentystę na kardiologa [WIDEO]

Tym razem Tomasz Kot zmierzy się w reklamie z lekarzem sadystą.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-MqiRszvhYw%26hl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D

Operator telekomunikacyjny Netia SA kontynuuje kampanię reklamową swojej oferty dostępu do sieci internet. Do emisji trafił właśnie nowy film reklamowy, w którym występuje aktor Tomasz Kot.

W poprzedniej odsłonie grał on dentystę (patrz MMP24 z 11 czerwca br.).

Tym razem aktor wcielił się w rolę pacjenta poddawanego testowi wysiłkowemu przez lekko sadystycznego lekarza.

Netia współpracuje z agencją reklamową Brasil i domem mediowym ZOG.