Kraj

Netia zaprasza niezadowolonych abonentów NC+ do siebie

Operator przygotował specjalną wersję reklamy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0q4iWn68YG8%22%7D
Operator telekomunikacyjny Netia, który promuje aktualnie swoją ofertę telewizyjną, przygotował specjalną wersję reklamy dla abonentów “innego operatora, który podnosi ceny”. Nietrudno się domyślić, że to komunikat adresowany do abonentów platformy satelitarnej Cyfra+ (Canal+ Cyfrowy) i platformy N (ITI Neovision), którzy po połączeniu obu platform w nową NC+ są niezadowoleni z zaoferowanych cen pakietów.

Za kreację najnowszych spotów reklamowych Netii odpowiada agencja Brasil. Za zakup i planowanie mediów – domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet). Kampania reklamowa emitowana jest w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych (spoty 15 i 30 sekund) oraz w internecie.

Operator promuje oswoję ofertę Telewizji Osobistej Netii w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Zakres cenowy nowej oferty pakietowej Netii to od 79,90 zł za dwie usługi (Internet Max 20 plus Pakiet TV Praktyczny) do 164,90 zł za najbogatszy pakiet 3play (Internet Max 100 Mb/s, taryfa telefoniczna Do wszystkich bez limitu oraz Pakiet Prestiżowy ze 110 kanałami płatnej TV cyfrowej, w tym HBO HD i Pakiet HOT).